Tuesday, March 8, 2011

chris medina - what are words






(chris medina peserta america idol yang telah terkeluar semasa pemilihan top 24...cerita chris medina boleh dilihat di laman web youtube...)


bila tengok video clip chris medina memang buat saya menangis...

kesetiaan dan kasih sayang bukan sesuatu yang boleh di nilai dengan duit...

bukan senang untuk menjaga dan melihat orang yang kita sayang sakit

lemah seluruh semangat melihat air mata orang yang kita sayang

teringat semasa april 2007 saya admitted dekat KMC...

seminggu di hospital menahan sakit selepas laparoscopic surgery memang menyeksakan...

terima kasih buat en.mus yang tak pernah bersungut untuk menjaga saya...

siang dan malam sentiasa di sisi saya...menemani saya ketika saya menangis...memeluk saya ketika menahan kesakitan...tuhan sahaja yang tahu...

menjaga saya tanpa ada satu pun perkataan:

"saya penat"

"bosan saya awak asyik menangis je"

"bangun la pi toilet sendiri"

semua di buat dengan penuh sabar....

saya sayang awak en.mus...

sungguh saya cakap...

maaf sebab menyusahkan awak...

maaf sebab tidak menelan walau sedikit pun makanan yang awak masak semata-mata untuk saya...

maaf kerana menyebabkan awak tidak tidur malam menemani saya

maaf menyusahkan awak di waktu siang dengan melihat saya menangis...

maaf menyusahkan awak....

maaf menyusahkan awak.....



noktah

No comments:

Post a Comment