Wednesday, June 29, 2011

aku terduga

sakarang aku dah faham perasaan en.nohara, ayah shin chan bila homeroid dia dtg menyerang..memang sakit...sgt2 sakit sampai nak menangis..
asyik terbaring je buat aku jadi lesu..aku benci sakit walaupun sakit tu penghapus dosa..
tuhan...mintak sgt2 tolong jauhkan sakit itu dari aku..
aku betul2 terduga kali ini..
doktor cakap
"awak ni muda2 dah kena homeroid"
aku hanya mampu tersenyum..aku pun bukan mintak semua ni...
dah nak jadi..nak buat macam mana..
masalah betul ar usus aku ni..

aku tak boleh kalah dan stress..aku kena kuat..
sigh....

sesape pernah kena homeroid mesti faham perasaan aku..


noktah

2 comments:

  1. ada sahabat baru berdarah hari jumaat tadi. suruh pegi klinik takmau. nak jugak tarik screw. tercirit kluar darah masa naik kat FIN baru tau

    ReplyDelete
  2. iya ke?sapela sahabat yg semalang dgnku...sigh

    ReplyDelete