Monday, February 22, 2010

terlalu lama

saya rasa dah terlalu lama tak update blog ini selepas entry nak balik kampung hari tu..bukannya tidak ingin update tetapi saya begitu sibuk dgn aktiviti2 yang best sgt2..hahahah..

13hb ~ 16hb :
 saya berada di kampung sempena kenduri menyambut menantu adik saya..meriah sampai tak cukup lauk.

17hb ~ 18hb :
melepak di rumah bersama nanobed (17hb) dan menonton wayang bersama nanobed (dua  cerita di dalam satu hari) pada (18hb)

Valetine's Day (memang best) dan Percy Kackson & The Lightning Thief (pun best)

19hb             :
Menonton wayang bersama en.mus selepas sembahyang jumaat

The Wolfman (macam hampah)

20hb ~ 21hb :
Berada di KL untuk majlis kenduri anak sepupu saya di Masjid Wilayah. Tetapi pada 20hb kitaorg mengadakan majlis bbq sempena hari jadi Aisyah,anak saudara saya...insyallah kalau ada kelapangan nanti saya akan masukkan gambar2 pada majlis hari jadi itu nanti..

No comments:

Post a Comment