Monday, April 26, 2010

....berpeleseran...

Mesej dihantar:

"Awak, sos tiram dan bawang merah dah takda..why not kita pi shopping kt giant mlm ni..."

Panggilan telefon:

"Kita nak balik dah ni...*en.mus dikilang*..."

"Dapat mesej saya?"

"Dapat"

"So?"

"Jom ar"

Memahami adalah satu perkataan yang penting di dalam hidup saya. Saya memahami apa yg en.mus mahu dan dia memahami apa yg saya perlu...So kerana saling memahami saya dan en.mus dgn semangat berkobar2 selepas sembahyang maghrib terus menuju ke Giant...Mencari2 keperluan bagi mengisi perut berlemak kami sepanjang bulan 5...

8.35pm:

Seperti biasa kami akan makan dahulu sebelum pergi memburu hasil2 yg bakal menelan belanja yg tak sebeberapa...

Nasi ayam claypot dan cendawan


Keadaan yg sesak di Giant

9.25pm:

Mula bershopping.

Senarai barang yg dibeli:

*Minyak zaitun
*Minyak masak
*Rempah ratus/Sup
*Sabun basuh + Downy
*Plastik sampah
*Berus gigi
*Handwash
*Syampoooooo
*Prego
*Yogurt
*Susu
*Bawang merah/Bawang putih
*Daging Kambing
*Tisu
*Telur
*Carrot kecik
*Roti
*Minyak unutk kereta
*Feel Fresh (Apple & Promagenate)
*Burger Saudi
*Kentang

Chang! Pap: Amik ko, RM 249.90. Beli ciput2 je tapi habis kat RM250.00...hangus..kebabom...



11.25pm:

menuju ke Mc'D TC...Makan lagi...sigh (- -")..*padahal dlm hati gembira habis...\(^~)/..yay!*


En.Mus yang kacak di dunia*sebab dia suamiku (^^)*


Perenung malam

Saya jatuh cinta sekali lagi pada en.mus pada malam tadi.Bagi saya dialah jejaka yang telah berjaya menawan hati saya berkali2..kahkahkahkah..(cayank en.mus *wink *wink)

noktah

1 comment:

  1. buku xpenah miss ek....salute lh ulat buku cenggini..ryan...sila contohi amalan mbaca dr auntie waniey okeh....

    ReplyDelete