Saturday, April 16, 2011

kamu yang mencuri hati

kalau aku mampu untuk hidup tak bersandarkan cinta tentu aku tidak akan merasa sesunyi ini..
hati rasa sangat2 sakit sampai rasa ingin dipalu biar ia mati terletak dikaki langit..
aku rasa aku bodoh untuk jatuh cinta pada kamu yang aku rasa sangat ego untuk melihat aku..
aku rasa benci pada rasa rindu yang semakin membelit kemas pada tangkai jantungku..

aku mahu menangis pada sang rembulan yang setia melihat air mataku..
aku mahu petik bintang2 di angkasa untuk aku jadikan hadiah buat peneman malammu..
tapi aku tak mampu...
kerana aku bukan siapa2 dimata hati kamu..
kerana aku bukan dicipta untuk terus melihat senyuman kamu...

dan lagi jelas tiada aku dan kamu didalam kamus hidup cinta di dunia ini...



noktah

No comments:

Post a Comment