Tuesday, September 13, 2011

aku mahu kamu tahu yg ia sgt2 sakit..

sebelum ini aku rasa sgt2 sakit tapi pada siapa perlu aku bercerita..
kerana sakit ini aku sendiri yang cari dan aku sendiri yang kena tanggung...
aku tahu kamu tahu aku sakit..
aku rasalah...atau aku anggap kamu tahu
kamu memang baik...
kamu tak tahu yang aku tahu kamu menipu...
kamu berusaha melindungi aku...
kamu tetap takkan berubah kerana kamu tetap sama...
terima kasih kamu yang telah menyelamatkan aku..
demi allah aku berjanji...
aku cuba untuk melawan kesakitan ini...
tapi untuk melawan segala rasa yang ada,aku butuh waktu...

dan hari ini..sakit itu telah berkurangan..
kerana aku sudah boleh berpijak di dunia yg nyata..
aku lebih suka sekarang ini...
sekarang yang tak perlu aku ingat kepada kamu...
yang menyakiti aku..

dan kamu masih berhutang maaf dgnku...


noktah

No comments:

Post a Comment