Thursday, September 22, 2011

peluang kedua

kadang2 aku rasa sgt penat dgn kehidupan ini..

aku dulu suka bangun pi kerja,pastu sampai kat ofis boleh duk gelak2

sambil kutuk sesape yg aku suka..

tapi sekarang aku rasa hambar..

kumpulan itu sudah tiada bagusnya lagi..

tiada yang manisnya lagi..

semua mcm kusam..

kadang2 aku bangun pagi , mood nak pi kerja dah takde..

tapi aku sayang tempat kerja aku...

bukan senang kita nak dpt kerja dgn suasana yang sebegitu..

tidak terkonkong dgn protokol2 hidup yg mengarut..

janji kerja siap..

tapi kenapa sejak dua menjak ni aku rasa mood itu sudah tiada..

ya tuhan...

aku perlu pada perubahan supaya aku masih lagi mahu berada di situ..

aku tidak pentingkan duit..

bagi aku duit adalah nafsu..

tapi kegembiraan itu adalah kunci kehidupan..

wani jgn putus asa...buat yg terbaik..

sudah ada peluang kedua harus hargai sampai mati..


noktah

No comments:

Post a Comment