Friday, July 17, 2009

tiada siapa yang tahu

tadi ada sorang member lama call.."wei,mana anak sedara akunya?dah lama kawin pun takda anak lagi"...adoi sakit telinga aku dgr..tak sempat nk terangkan apa2 talian terputus..malas aku nak call semula..habiskan kredit aku yg memang dah tinggal nyawa2 ikan ni..hahaha..aku sebenarnya dah bosannnnn sgt2 dgn pertanyaan yang aku sendiri pun tak tahu dgn jawapannya..napela diaorg ni tak paham2?aku bukan tak nak tapi aku SAKIT...sakit apa?
terlalu panjang kisahnya..tiga hari 2 malam pun belum tentu habis kalau aku citer..cukuplah kalau aku katakan yang aku sakit..ada jugak yang tanya aku naper aku tak bagitau..aku bukan tak nak bagitau tapi aku benci org "simpati" dgn aku..benci + tak suka..sebab bila org simpati aku jadi sedih..jadi sensitif..tak tahu nape..sometime aku rasa seolah-olah org memandang aku umpama satu wabak..oh..tuhan ampunilah dosa2 aku...kekawan semua...maafkan aku kerana tidak dapat menjadi yang terbaik...anggaplah yg aku hanya sekadar menumpang dibumi ini buat sementara waktu...jgn singkirkan aku kerana kelemahanku..tapi bimbinglah aku ke arah satu sinar yang mampu membantu aku menempuhi hidup ini

No comments:

Post a Comment