Sunday, August 1, 2010

..dia yang terindah...

kalau diberi waktu yang panjang mahu saja saya memilih untuk hidup bersamanya untuk selamanya....
mahu mengembara jauh ke dunia yang berputar tanpa siang atau malam yang panjang

saya cinta dia seadanya...
tiada yang kurang tiada yang lebih...
cinta kami sempurna seadanya...sama dan rata
indah untuk dirasa pahit untuk ditelan..
kalau ada yang tertinggal semua itu adalah sisa2 kemanisan

dia yang hadir di dalam hidup saya adalah yang terindah buat saya..
indah yang teramat indah...
terlalu indah berbanding yang lain...
keindahan yang hanya kami dan penentu sahaja yang tahu...

selalu saya berdoa agar tuhan mendekatkan saya dgn dia yang telah menyayangi saya
dgn sepenuh kudrat dan semangatnya yang dia ada...
untuk saya, buat saya, demi saya dan kerana saya


noktah


No comments:

Post a Comment