Wednesday, August 11, 2010

...sakit mata...

sejak dua-menjak ni saya suka duk mengadap blog..ntah blog sape2 pun saya tak tahu..janji blog...
saya suka blog yang kreatif,unik dan kelakar... kadang2 tengok blog org yang ramai pembaca tetapi saya rasa biasa2 je dan terdetik di hati saya "nape org baca blog dia ek?"...heheheh..saya bukan memilih..tetapi dah hati ni suka pada benda2 yang kreatif dan simple...nak wat mcm manakan....baru2 ni saya pulun habis-habisan baca satu blog ni...memang best dan kelakar...tak tahu org dia macam mana...hehehe...by da way saya takkan promote blog tu kat blog saya...bukan sebab saya jaki tetapi sebab blog tu tak sesuai di baca oleh sesetengah golongan..*maksud saya kanak2 riang*...opsss...blog tu bukan pasal seks ya...diulangi BUKAN PASAL SEKS...tetapi sebab penulisnya ada kekonfiusan gender so tak sesuaila saya rase..hikhikhik...

pepehal pong, nape title kat atas tu sakit mata? sebab mata saya sekarang ni sakit sgt2 asyik duk fokus baca blog org..so,stop la untuk hari ni...saya dah bertekad taknak lama2 tgk laptop lagi dah..dah berbatang2 timun dah saya tepek kat mata ni sebab mata sakit mengadap laptop....

ah..stock timun hampir habis...kena call incik kekasih pi beli ni..ok bye2



noktah


No comments:

Post a Comment