Friday, July 22, 2011

arigato gozaimas..

Ucapan arigato gozaimas ini ditujukan buat penyumbang utama Musfani-san Binti Mohamad-san dan Wan-san Faridahana-san binti Wan-san Husin-san diatas kebaikan anda berdua kerana dengan paksa rela memenuhi kehendak isteri tercantik (OMG!tolonglah aku tak boleh blah dgn budak sorang ni) dan kakak tercinta (uwek) melalui pembelian Sony Walkman.Dengan pembelian ini saya dapat menumpukan sepenuh perhatian terhadap kerja2 di ofis disamping menghindarkan diri dari mendengar ayat2,sumpah-seranah,lawak bodoh dan seangkatan dengannya semasa diwaktu kerja...

kahkahkahkah...dengan ini saya dapat memfokuskan diri sambil menyumbangkan suara untuk pendengaran pekerja2 lain sambil termuntah2 kerana mendengar ke"hebakkan" suara jantan saya...

sekali lagi arigato gozaimas..

(cerita sebenar:dalam hati punyalah aku nak Ipod shuffle tapi melihat mulut en.mus macam nak cakap "kita beli lain kali jela" membuatkan aku meyepak kaki bed bed sebagai isyarat..cis...bed2 tidak ada inisiatif untuk membantu..~aku ugut bed2 "kalu mung taknak sokong aku,jgn harap aku nak belanja makan steamboat"..ugutan ini telah berjaya membuat bed2 menyokong aku tetapi melihat pada dompet en.mus yang menipis membuatkan aku menukar rancangan mengambil Sony Walkman..nasib baik bed bed jadi tukang top-up...takpelah incik Ipod shuffle..ada rezeki kita jumpa lagi ya..sob sob)

noktah

No comments:

Post a Comment