Tuesday, July 5, 2011

kamu..

kamu yang disitu,
aku mahu hidup tanpa harapan palsu,
tapi aku akur yang aku sentiasa mengharapkanmu,
makin jauh aku berlari makin dekat bayanganmu datang mengejar..
makin dalam aku menyelam makin terang cahaya cinta..

aku hanya mahu sedikit pedoman,
untuk meniti hari supaya aku sedar kebahagiaan itu hanya sementara..
bukan sekadar suatu kisah kenangan manis untuk tatapan dihari muka...
bukan sekadar suatu persinggahan untuk melepas duka..

kamu yang disitu,
tahu bukan obsesi aku semakin hebat..
semakin menggila sehingga aku rasa penat seakan mahu tergolek rebah menyembah bumi
seperti putus nafasku tanpa oksigen dari dedaun hijau
dan buat seketika aku akur pada kehendak takdir yang aku seakan2 tewas,
terbujur kaku mati tergeletak dihujung kaki langit..

kamu yang disitu,
aku mohon maaf seandainya dipengakhiran ini aku hanya mampu melihat
tetapi tidak mampu berkata2..kerana aku sekarang hanya mahu duduk termenung
memandang sepi kearah wajah indahmu...



noktah

No comments:

Post a Comment