Saturday, April 7, 2012

sekeping gambar







saya: awak,kalau saya cium awak depan orang ramai awak bagi tak?
awak: awak berani ke?
saya: la ingat org penakut ke nak wat kije2 romantik mcm ni...ntah2 awak tu yg segan ek..
awak: eh..mana ada..saya sebagai lelaki macho..takde segan2nya...setakat cium apalah sgt..
saya: iya ke?(sambil tgk dgn hujung mata)
awak: iya la...kalau tak caya cuba r cium...cium r..cium r..saya cabar ni..
saya: (dengan rasa tercabar) ok saya cium awak...tapi ingat jangan larikan pulak muka tu..
awak: taknya..percayalah...ke nak saya nyanyi lagu siti...percayalahhhhhhhhhhhhh...
saya: ok saya cium sekarang...
awak: ok..sy tunggu...

(aku terus cium pipi dia..amik ko merah muka tersipu2...hahhahaha)

saya: ha tengok..muka dah merah..hahahahaha
awak: hampeh awak ni..saya main2 jela...
saya: lain kali jangan cabar saya..
awak: apa kata awk kiss mulut saya plak..
saya: dah2..jgn nak mengada2...tak nampak org ramai ni ke?
awak: baru gertak sikit dah takut...hehehehe
saya: (muka merah terus berlalu amik makanan)..


noktah

2 comments:

  1. mestilah dah kawin..kalau tak kawin mana boleh cium..hahaha

    ReplyDelete