Wednesday, March 31, 2010

adanya kamu disisi

hari-hari yang berlalu saya rasa sungguh indah sekali.saya bahagia berada disini,berdiri disini,duduk disini,tidur disini,melihat disini,mendengar disini dan berlagu disini bersama kamu..

hari ini dan hari-hari seterusnya saya berharap saya masih disisi kamu..dapat melihat kamu tersenyum,dapat melihat kamu ketawa,dapat melihat kamu tidur dan paling bahagia dapat melihat kamu bernafas di udara yang sama dengan saya..

hari ini saya kagum dengan semangat kamu untuk saya,jiwa kamu untuk saya,cinta kamu untuk saya,rindu kamu untuk saya dan hidup kamu untuk saya..

hari ini setiap dengupan jantung saya adalah berdetak kerana kamu.kamu memberi seluruh kehidupan kamu buat saya.kamu melindungi saya diwaktu susah dan senangnya kamu.kamu memeluk saya diwaktu saya kepiluan.kamu membisikkan kata-kata cinta tika saya menanggung kesakitan.kamu merenung mata saya diwaktu saya tidur dan mendengar ketika saya terus terlena.

adanya kamu disisi saya membuat hidup saya indah diwaktu siang dan damai diwaktu malam.
adanya kamu disisi saya menjernihkan keruh dihati saya dan membuang galau dijiwa saya.
adanya kamu disisi saya memadamkan seluruh kepayahan hidup saya dikala saya kesusahan.

adanya kamu disisi saya......membuat saya bahagia mejadi isteri kepada sang suami iaitu kamu...
dan kamu tahukan...
hidupku,matiku,cintaku,rinduku dan segalanya tentang saya adalah untuk kamu.



No comments:

Post a Comment