Saturday, January 15, 2011

aku yang sekarang

aku yang sekarang dah banyak berubah..
aku yang sekarang kadang2 lebih suka bersendirian ...
aku yang sekarang lebih banyak positifnya..
aku yang sekarang lebih banyak menilai

cuma kadang2 aku yang sekarang lebih suka hidup terkurung..
cuma melihat dan mendengar
tidak lagi mengomel dan menceceh
tidak lagi berfikir terlalu dalam
tidak lagi banyak kemahuannya

orang akan fikir aku ini hanya insan yang tiada apa2...
hidup melahu menghabiskan masa dan wang ringgit..
dan aku cabar orang itu..
tunjukkan bukti kesemua tuduhan
kerana aku tahu aku siapa..
aku tahu apa kehendak aku..
aku tahu apa yang aku mahu..

aku yang sekarang lebih mahu hidup bahagia..
aku yang sekarang hanya mahu hidup gembira..
aku yang sekarang hanya mahu lebih ketenangan..



noktah

No comments:

Post a Comment