Friday, February 18, 2011

seorang perempuan itulah aku..

aku kepingin hidup sebagai seorang perempuan seadanya...
dilayan seperti seorang perempuan selayaknya...
tidak ingin hanya tersenyum memandang pada kegelapan sedangkan cahaya sentiasa memandangku...

hatiku, jiwaku adalah hati dan jiwa seorang perempuan...
hidupku dan matiku adalah sentiasa dijasad seorang perempuan..
mana mungkin untukku menukar jasad menjadi seorang yang berlainan..
kerana aku tetap seorang perempuan..

aku bahagia disisi lelaki itu..
lelaki yang telah banyak menghabiskan setiap hembusan nafasnya demi aku yang seorang perempuan..
lelaki yang tak pernah jemu tersenyum ketika hidupku sebagai seorang perempuan..
jauh disudut kamar hati seorang lelaki itu aku tahu cintanya adalah untuk
seorang perempuan dan perempuan itulah aku..


noktah

No comments:

Post a Comment