Friday, January 22, 2010

terlambat

episod 1

aduh...hari masuk lambat kt tempat kerja..ni semua gara2 teksi yang tak nak berhenti ar ni..memang geram betul ar..tapi nak buat macam mana.benda dah nak jadi..*sigh*

hari ini aku menunggu teksi bersama-sama dengan budak2 sekolah..ai..bestnya kalau dapat putarkan semula masa dulu-dulu. jadi budak sekolah ni best.tak payah nak pikir pasal kerja,tanggungjawab,bayar hutang (ptptn) dan semua benda ar...pergi sekolah just study je..walaupun aku bukan pelajar cemerlang namun aku suka pada buku..teramat2lah suka..sampaikan kat rumah sekarang ni buku terpaksa dijual kerana tiada tempat untuk disimpan.hahaha...tapi aku tahu masa tu takkan kembali..walau menangis air mata darah sekali pun..

episod 2

semalam pi tengok wayang..."LEGION"..komen aku dgn en.mus ialah = hampeh. macam manalah cerita macam ni boleh terlepas kat wayang?...ai..tapi takpelah ..yg penting kami dapat luangkan masa bersama-sama..

episod 3

aku terlupa nak beli tiket bas untuk mak aku pergi johor..damn..macam mana boleh lupa ni?sorry mak..nanti anak mu ni pergi beli..insyaallah..

episod 4

...nothing to share...bye2

No comments:

Post a Comment