Monday, January 25, 2010

tuhan maha adil

aku benci bila org cakap some thing bad kat en.mus..hei..what the h**l?bukan nak kata en.mus perfect tetapi jangan cakap sesuatu yang tak betul..kalau betul en.mus macam tu aku tak kisah.tapi tolong jangan cakap sesuatu yang en.mus tak buat..tolonglah tengok diri tu sikit.aku memang menyampah dgn org yang tak kenang budi macam ni.selama ni masa engkau org susah datang cari kitaorg bila dah senang kutuk kat belakang.ada kitaorg kisah ke selama ni pasal korang.korang nak tunggang terbalik ke, korang nak buat apa ke ada kitaorg masuk campur.

wahai manusia...tolonglah amik cermin tgk muka korang kat cermin dan pikirlah dgn teliti siapa anda sebenarnya.nampak alim tapi hati busuk..bila aku cakap kat en.mus dia tergelak."awak ni benda macam ni nak amik kisah.biarlah mulut diorg nak mengata.tuhan tu maha adil.saya percaya suatu hari nanti tuhan akan tunjuk mana yg betul atau mana yg salah",cakap en.mus..ai..ntahlah..betul jugak kata en.mus.erm..biarlah tuhan tu maha adil..tapi aku dah cakap awal2.."pepehal kalau diaorg mintak tolong lagi jgn cakap kat saya"..titik

No comments:

Post a Comment