Sunday, November 28, 2010

bersyukur itu pasti

tak update blog...memang betul2 dah lama sgt2...sorry dan minta maaf...banyak perkara dan cerita yang telah berlaku...bukan disengajakan...tetapi ketentuan tuhan...

cerita 1:

en.mus dan saya sakit...demam yang tak kebah2...sampai sekarang saya masih lagi batuk yang tak terhenti2...ubat batuk dah berbotol2...siyes..tapi masih tak hilang2...dah hampir sebulan saya rasa...
en.mus dah ok...alhamdullilah...


cerita 2:

telefon en.mus rosak so dia guna telefon saya..saya?takde telefon..maaf buat sesiapa yang tak dapat contact saya


cerita 3:

k.ja bertunang dan noor berkahwin..tahniah...


cerita 4:

rumah dah macam tongkang pecah...habuk dimerata2 tempat...tension...


cerita 5:

selamat datang kepada wan ilham zaffar ke dalam wan husin family....tak sabar ingin melihat kamu...khabarnya persis pelakon bollywood..tahniah abe we..dapat hero..


cerita 6:

raya yang membahagiakan walaupun penat...


cerita 7:

saya sungguh2 tawar hati sama kamu...tolong jangan muncul depan saya..


cerita 8:

bersyukur masih bernafas di sisi nya...



noktah

No comments:

Post a Comment