Wednesday, November 3, 2010

sakit

ok..semalam pi klinik..kepala saya sakit sangat2..nak buat kerja pun tak boleh..memasak ,mengemas dan membasuh saya tinggalkan..bukan taknak buat tapi dah sakit..selalunya sakit kepala lepas tidur jap dah ok..tapi kali ni dah nak masuk tiga hari kepala tak ok2 lagi..

pi klinik doktor cakap saya demam, sakit tekak...iya ke?tak rasa demam pun...ntahlah..doktor cakap saya saya takble makan coklat, minum milo,minum teh dan minum kopi..bagi mengelakkan sakit kepala a.k.a migrain..rasa nak nangis bila takble nak minum teh...

lepas makan mihun sup saya amik ubat...memang best makan ubat yang boleh wat kita mengantuk ni..semalaman tidur terus sambung pagi tadi..memang ting tong kepala..tapi sakit kepala masih tak hilang2...adoi...


lima jenis ubat..ada dua saya tak amik..
ubat dalam botol untuk kumur + ubat kemam untuk sakit tekak..
dah rasa tak sakit wat apa makan...betul tak..?
(alasan)


noktah


No comments:

Post a Comment