Saturday, November 6, 2010

cerita di sebalik itu....

saya berjumpa dengan 4 insan yang dah lama saya tak berjumpa di suatu peristiwa yang bahagia...

si A

saya segan nak jumpa...saya ada sakitkan hati dia..serius saya rasa memang terkilan kerana saya seakan2 tidak menghiraukan dia...saya rindu untuk ketawa bersama dia...rindu untuk mendengar dia bercerita...rindu untuk melihat dia tersenyum...maafkan saya dan saya bodoh kerana mengecewakan kamu...


si B

dia seseorang yang pernah dan selalu meluahkan perasan kepada saya..apa yang dia rasa...apa rintangan yang dia hadapi...sungguh saya rindu mahu bercakap dengannya..tapi entah kenapa dia seakan2 ingin menjauhkan diri daripada saya...sedikit sombong saya rasa...atau saya yang terlebih terasa....


si C

ok...dia seoarang yang selalu meminta pertolongan dari saya ....jujur saya khabarkan yang saya memang terkilan dengan sikapnya yang tidak mahu bertegur sapa dan senyum kepada saya...saya memang langsung tidak memahami hati dia...


si D

saya melihat dari riak wajah kamu seperti kamu terkejut melihat saya...hahahaha....saya pun sama sebenarnya..kita sudah lama tidak berbual mesra...saya lihat kamu gembira...kamu ketawa...saya jadi sangsi kepada kebahagiaan itu..entahlah..saya memang tidak mengerti....samada kamu hanya berpura2 atau sekadar untuk menunjukkan kamu bahagia...


buat insan2 yang saya sayangi..maaflah jika saya membuat kamu bersedih...jangan membenci saya kerana kekhilafan saya diwaktu lalu...








noktah

2 comments: