Wednesday, December 1, 2010

kalau sudah karma

memang karma saya rasa...bila kita cakap buruk tentang seseorang, tuhan akan putarkan semula apa yang kita cakap pada orang lain itu untuk kita rasa...saya dah nampak karma itu...saya tahu sesiapa pun takkan perasan tentang karma yang datang tetapi jika anda sedar tentang karma yang mengetuk pintu kehidupan anda cubalah untuk berfikir sebelum berkata2...saya beritahu en.mus tentang karma yang saya nampak..en.mus bilang " biarlah dia orang rasa bagaimana sakitnya hati kita terguris sebelum ini dengan kata2 mereka"..






manusia memang senang berkata2...terlalu mudah untuk menuduh dan terlalu mudah menjadi pentafsir tanpa tahu apa yang orang lain rasa..semoga karma ini akan membantu sesiapa yang membutakan hati dan menyempitkan minda mereka sendiri menerimanya dengan redha....



noktah

No comments:

Post a Comment