Wednesday, February 22, 2012

dua hari lagi...

 perpisahan

ok...fine..dua hari lagi..esok khamis dan lusa jumaat...maksudnya dua hari lagi aku berada kat PAP..
sebenarnya aku bukan nak countdown sangat..tapi si Meri hari2 dia tgk muka aku pastu sebut...

"wani...5 hari lagi.."pastu menyanyi lagu salam perpisahan

keesokkan harinya..

"wani.....4 hari lagi"pastu menyanyi lagu salam terakhir..

dia tak tahu aku punya nak tahan sebak dalam hati..tuhan je yang tahu...
kalau ikutkan aku baru je kenal dgn Meri. dalm setahun rasanya...hehehe...manusia paling kelakar dalam dunia aku rasa...ada saje benda yang dia buat untuk mengenakan org lain..

dua hari ini buat aku takde mood nak kerja..walaupun aku masih bersemangat reloc semua barang2 damage masuk system...masih ada mood nak mengajar konkang tentang S.I.K....alamak...en.mi pun belum habis lagi aku ajar tentang report kastam...esok aku mesti ajar..(gila punya ayat..skima)..


cerita-ceriti

dua tiga minggu ni banyak hal berlaku kat warehouse...bagi aku apa yg berlaku tu,aku malas nak masuk campur...bila org tanya,aku cakap je tak tahu pastu aku cakap "entah biasa je"....sebab sekarang ni aku lebih ke arah melayan jiwa lara sambil mintak hadiah perpisahan yang bukan2 dengan sahabat2 kesayangan (bila nak hadiah cepat je jadi sahabat...cit)

satu lagi...biarlah org menilai dengan mata sendiri...semua orang dah besar..mampu buat keputusan dan mampu berfikir dengan bijak...walaupun kita tak buat,tetapi perlakuan kita boleh menjurus untuk dinilai oleh orang lain...sehingga menimbulkan kata2 yg kurang enak..nak2 bila org atasan dah start tanya2...(nasib baik tak tanya aku...)

aku pun bukan bagus sgt..cuma berhati2..bukan apa sebab aku pernah kena benda ni..so aku tahu...manisnya madu pahitnya hempedu...hahahah..(tak boleh blah ayat aku malam ni)..


kawan2..eh..silap sahabat2...(nak hadiah punya pasal)


 mica,k.wani nak teddy bear yang kat belakang tu...
(nampak innocent aku pakai bawal..kikiki)



sahabat2 hidup bersama,makan setalam dan minum seteko..




dari kiri : fizi, najwa,meri dan man


noktah

No comments:

Post a Comment