Wednesday, February 1, 2012

sedih

kalau esok tiba2 datang kije mulut aku muncung panjang sedepa tolong lempang aku laju2..
sebab aku sekarang ni tgh bad mood tahap cipan..kenapa?

i just miss someone...sape?

all my love...

sian kat someone tu..aku macam nak nangis bila aku dengar tentang dia...tapi apa mampu aku buat..
kalau aku ni kaya ada harta berjuta macam saudagar kaya sadiq sigaragar, memang confirm aku
tolong semua orang..tapi aku hanya penjual kasut di tepi jalan yang hanya makan gaji hari,tu pun kalau ada OT dapatlah buat tampung makan anak2 ayam dalam reban..kalau tak,hujung bulan makan kerak nasi campur garam kesudahannya..

oh tuhan...dugaan-Mu memang berat..tetapi pesan kawan aku, tuhan bagi dugaan sebab tuhan sayangkan kita...sayang sgt2 sampai tuhan tahu kalau dugaan yang dibagi itu merupakan dugaan yang sebenarnya mampu untuk kita tanggung...tuhan takkan khianati kita kerana kita adalah hambanya yang paling sempurna ciptaannya...

someone,
tolong tabah ok..saya sayangkan awak sgt2...walaupun awak tak tahu saya sentiasa memikirkan apa yang akan terjadi pada awak...


noktah

4 comments:

  1. sape someone tu dear? do i knw that person? *menyibuk je keje aku kannn..* wakaka

    ReplyDelete
  2. my brother g...hahaha...mana penyibuknya..

    ReplyDelete
  3. ehem..ehemm...tumpang menyibuk sekali leh..ekekeke....eg dan wani yg thn depan nk masuk 30 da hahaha..giler da tua mokcik² ni..yana pn sama gak hehe...cuma aku je tetap maintain hehe...apo cito besh??

    ReplyDelete
  4. hahaha...mana ada penyibuknya...eh..tahun depan dah 30 ke?mana adakan g...

    ReplyDelete