Thursday, October 7, 2010

eh...apsal kau banyak cakap sangat ni?

saya kalau bercakap dgn seseorang saya tak suka menilai macam mana seseorang tu...sebabnya tak semestinya dia tak pandai bercakap dia tu bengap...dan tak semestinya dia pandai cakap dia tu bagus tahap einstein...tapi saya paling tak suka bila bercakap dgn seseorang dia rasa diri dia serba tahu campur pulak merendah2kah kemampuan orang lain..jangan gitu beb...Wak Dollah kat kampung aku pun masih hormat kat org walaupun dia pakai baju macam Pak Uda Pi Mai Pi Mai Tang Tu...

kadang2 bila pikir2 balik org macam ni baik buang pi lombong kat Sungai Lembing je...biar dia rasa org kerja kat lombong tu macam mane...banyak sangat cakapnya...

tapi mungkin sebab dia dah terdidik macam tu...takde orang nak tegur sampai rasa dirinya setanding Kahlil Gibran dalam berkata2 dan setaraf dengan Kanye West yang marah dekat Taylor Swift sebab menang banyak award berbanding Beyonce...

erm....kalau duk pikir2 balik bagus juga org macam ni wujud....

sebab?

ada sikit topik aku nak tulis dalam blog..kahkahkahkah....


incik noktah dah lama duk diam sambil makan biskut kering tgk aku duk merapu

No comments:

Post a Comment