Friday, October 29, 2010

masih sakit

nampaknya incik cefiro masih lagi sakit..dah hampir dua minggu terlantar di hospital...saya rasa nak marah sgt2...selalunya incik cefiro takkan berlama di rumah sakit..entahlah...saya tak faham dgn manusia bila berjanji..bila ditanya, "eh...seminggu je ni siaplah"...sape yang tak sakit hati...saya tahu en.mus sedih...maklumlah bini pertama..tapi en.mus tak cakap apa2...berkali2 en.mus berkata-kata secara lembut pada doktor yang rawat incik cefiro yang kami nak guna incik cefiro sabtu ni yakni esok..dengan gahnya doktor itu berkata " semua no hal lah"...tapi sekarang incik cefiro masih lagi menangis kesakitan di sana...

saya berdoa pada tuhan supaya dipermudahkan segala urusan kami...dipercepatkan proses penyembuhan...
dah berkali2 saya ingatkan dekat en.mus supaya menghantar incik cefiro di rumah sakit yang berlainan...tetapi en.mus cakap "doktor tu bagus...buat kerja cermat" ..iyalah tu..sebab terlampau cermat  yang sepatutnya seminggu dah jadi 2 minggu...ok..saya tahu saya bukan doktor untuk mengetahui bila kerja akan siap..tetapi kalau tak di jengah, tak di suruh, tak ditanya memang tak bergeraklah incik cefiro...

kepada incik doktor yang tinggi budi pekerti...saya tak pasti anda membaca atau tidak blog saya ini.kalau boleh tunaikan janji anda at least sebagai seorang manusia untuk menyembuhkan incik cefiro ya...

terima kasih


titik

No comments:

Post a Comment