Wednesday, October 27, 2010

nama saya waei...

hi kawan2 cik wani...saya waei tapi saya bahasakan diri saya maei (sebab pelat..hehehe)...siapa saya?saya si kecik yang suka membuat muka, suka buat lawak dan sangat sayang pada ummi saya.oppss..lupa nak bagitau..sebenarnya saya anak saudara cik wani..tuan punya blog ni..saya saje curi2 tulis kat blog ni..jangan bagitau cik wani ek..nanti dia marah..macam k.ros dalam citer upin dan ipin..

nak tahu siapa saya....? meh ar tgk gambar muka saya...hik hik hik...


okay...cuba teka yang mana satu saya?


tak tahu yang mana satu...?apa la member2 cik wani ni...
muka waei pun yang comel ni pung tak dapat teka...
okay...inilah saya yang sebenarnya...


comel tak saya....comelkan..

ni gambar saya lagi...


saya dengan kakak saya..namanya eby..saya sayang kakak saya



hahaha...demuknya saya..ha..inilah ummi kesayangan saya


ni gambar hari raya tahun lepas..masam betul muka saya...
yang pakai cermin mata yang tengah pangku saya tu abang yih.sebelahnya kakak saya (yang kecik)
eby namanya...yang berdiri tu pun kakak saya..namanya izzati..tapi saya panggil dia acak(sebab saya pelat tak boleh sebut akak)..dan yang duduk kat bawah tu abang saya, iqbal atau abang bol...


senyuman untuk semua..kacakkan?

k lah member2 cik wani..saya nak tidur dah ni...mengantuk..esok saya nak pi jejalan dengan ummi, dengan eby dan cik wani...nanti penat pulak kalau tak tidur awal...sayang semua


cik wani : waei....!! nape bukak log cik wani ni?...pandai dia ya..duk menulis dalam blog orang..

waei : (lari terkedek2 sambil tergelak)

waei berkata : bye2...


titik

2 comments: