Monday, May 10, 2010

...c.i.n.t.a....

saya mahu lupa tentang penat dan lelah cinta saya.kalau boleh saya hanya mahu duduk,senyap,sepi dan rebah di tilam empuk sambil mendengar lagu2 kegemaran saya...kalau saya punya waktu secukup itu sudah pasti saya akan ada waktu untuk tidak bercinta..saya kaget dan buntu bila saya merasa erti cinta.saya jadi takut pada rasa itu.cinta bagi saya adalah sang penipu yang mempergunakan manusia supaya gembira dan sedih.dan sekarang saya dipergunakan oleh cinta..saya mahu sepi dari cinta.saya mahu sakit tanpa cinta.saya mahu kosong dihati dan pemikiran saya dari cinta.saya hanya mahu sendiri dan tenggelam di dalam lautan tanpa cinta..tapi mampukah saya..saya tidak suka bercinta dan dicintai..cinta buat saya bukan seperti saya.cinta buat saya jadi lain..sebab itu saya mohon cinta itu digari dan dipenjara jauh dari rasa saya.

"cinta itu sungguh mempersonakan"

memang cinta itu begitu.saya boleh memegang apa yang saya mahu adalah kerana cinta..kerana cinta itu begitu indah dan mempersonakan..cinta itu buat saya resah tetapi tetap mempersonakan.cinta itu buat saya lemah dan tetap ia masih lagi mempersonakan..saya jadi letih kerana cinta..saya mahu jauh dari cinta...kalau boleh sejauh yang mungkin..sejauh bintang diangkasa ....tapi saya tak mampu..

kerana cinta itu telah sebati dan tepu dijiwa saya..sakit rasanya bila memikirkan semua ini...pedih bila hati merasa semua ini dan..

saya benci pada cinta ..




noktah


No comments:

Post a Comment