Tuesday, May 4, 2010

jadi orang yg biasa

aku tak mintak untuk jadi pak menteri memimpin negara atau pendita untuk mentafsir mimpi...

aku tak mintak untuk menjadi adiwara penyelamat dunia atau doktor merawat derita..

aku hanya mahu menjadi orang biasa....orang yang duduk dikelompok biasa dan menjalani hidup yg biasa2...

aku hanya mahu kerja yg biasa2....

aku hanya mahu orang mengenali aku sebagai org yg biasa2....

bukan mahu digelar superstar atau peneroka awan di angkasa..

orang biasa akan buat aku tenang...

orang biasa akan buat aku bahagia...

orang biasa akan buat aku ketawa gembira...

dan

aku kalau boleh ingin jadi org biasa..

tidak perlu sakit pening, sakit hati dan letih seperti org tak biasa..

aku hanya mahu bertendang dan sepak terajang seperti org biasa..

aku hanya jadi org biasa yang dipeluk buku sampai mati..

aku hanya mahu jadi orang biasa yg direnung oleh kekasih sampai ke tua...

aku hanya nak jadi orang biasa..itu saje yg aku pinta....please.....


noktah



No comments:

Post a Comment