Thursday, May 6, 2010

diam dan senyap

saya mesti diam pada hari ini...

saya malas nak bercakap...

saya dah penat...

saya sakit hati @ hati yg sakit..

saya mahu layan dunia saya sendiri...

saya letih dgn sesiapa yg buat saya letih...

saya mahu termenung dari malam ke siang...

saya mahu senyap sebisu mungkin...

saya malas nak ketawa dan berlucu...

saya mahu sepi terbujur rebah di bumi....

saya mahu lelap memandang kedalam kegelapan....

saya mahu balut kedukaan dgn air mata....

saya benci diri saya yang tidak boleh senyap....

saya benci diri saya yang mahu diam tetapi tidak boleh diam...

saya benci diri saya yang anbil peduli tentang sesiapa tetapi tidak mampu...

tolong...

jangan ganggu kehidupan saya...kerna saya mahu diam dan senyap di waktu ini


noktah



No comments:

Post a Comment